DOPRAVA
aktuální ceník naleznete u pokladny
PPL zákaznický servis
info@ppl.cz
+420 225 331 500
Dostupné pondělí až pátek v čase 8:00 – 18:00 hod.
DPD zákaznický servis
info@dpd.cz
+420 225 373 373
Dostupné pondělí až pátek v čase 8:00 – 18:00 hod.
Osobní odběr
Přesně tady si můžeš vyzvednout mazlíka.
281 28 Radovesnice II č. 218 (okres Kolín)
K přepravě zásilek využíváme smluvního přepravce PPL, DPD a nebo vlastní dopravu.
Balné a manipulace jsou obsaženy v ceně dopravy.
Služby a rychlost podání
Doba doručení 1-2 dny je orientační a není garantováno. Záleží na aktuální vytíženosti zvoleného dopravce.
DPD Pickup
- vyzvednutí na výdejním místě DPD a v Alzaboxu
- podání následující prac. den
DPD kurýr express
- zaslání přímo na adresu
- podání následující prac. den
DPD kurýr
- zaslání přímo na adresu
- podání do týdne
POMOC SE ZÁSILKOU
Pokud nemáte balíček v rukou a uplynulo více než týden od objednávky, nemějte obavy. Prosím, kontaktujte mě okamžitě, abych vám pomohla s pátráním. 📦🔍
BANKOVNÍ SPOJENÍ
Kupní cenu hradí kupující předem bezhotovostním bankovním převodem nebo QR platbou na účet prodávajícího.
VS = číslo objednávky
Platba v korunách
FIO banka číslo účtu
2901522104/2010
Platba v eurech
FIO banka číslo účtu
2502003745/2010
IBAN: CZ6420100000002502003745
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
U platby převodem je třeba, aby byla částka připsána na účet prodávajícího nejpozději do pěti pracovních dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě bude prodávající považovat objednávku za zrušenou.
Další možnosti
Zaslání jinou formou, ceny dopravy a podmínky dodání zboží nejenom do zahraničí lze zjistit prostřednictvím e-mailu na adrese info(zavináč)PuntikataZebra.cz.